sobota, 19 stycznia 2013

"BO JA MAM BRATA"

słowa: Andrzej Marek Grabowski
muzyka: Krzysztof Marzec

Tak niedawno mama miała brzuch jak góra,
tak niedawno do szpitala pojechała
i przywiozła mi braciszka, co wciąż siusiał
i nie można było wcale z nim pogadać!
Zaraz potem mój braciszek na czworakach
zaczął pędzić jakby w nogach miał motorek,
mówił śmieszne słowa: gu-gu, gi-gi, ga-ga
i mój zeszyt pożarł raz na podwieczorek!
Bo ja mam brata, co ma dwa lata.
Okropnie śmieszny jest ten mój brat.
Mówi "indory" na pomidory,
na kotka - "ciotek" i "fiat" na kwiat.
Bo ja mam brata, co ma dwa lata,
lecz wciąż postępy robi mój brat.
Umie już chodzić, pieluch nie nosi,
poznawać ze mną chce cały świat.
Mój braciszek tak niedawno miał dwa lata,
a już dzisiaj do przedszkola się wybiera,
umie kopać piłkę i gra nawet w szachy,
zna litery i pocztowe znaczki zbiera.
Ja też rosnę, jak na drożdżach świeże ciasto,
coraz więcej umiem i rozumiem więcej
i żałuje tylko, że mojego brata
nie dam rady, tak jak dawniej, wziąć na ręce.
Czas jak rakieta pędzi- niestety,
okropnie urósł mój mały brat.
I ja też rosnę, tak, jak na wiosnę
rośnie i kwitnie w ogródku kwiat.
Umiem dodawać i odejmować, 
wiem, gdzie na mapie jest Rzym i Krym
i chcę wszystkiego nauczyć brata,
i co dzień fajnie bawić się z nim.

4 komentarze:

  1. This is my first time pay a quick visit at here and i am genuinely pleassant
    to read all at single place.

    Also visit my weblog; more

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice write-up. I absolutely appreciate this site.
    Thanks!

    Feel free to visit my website minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  3. What's up mates, pleasant post and nice arguments commented at this place, I
    am truly enjoying by these.

    my blog :: dating online, Bestdatingsitesnow.Com,

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,że nie dodali do tego pisenki

    OdpowiedzUsuń