sobota, 13 czerwca 2020

PORTRET MOJEJ MAMY


1
Moja Mama jest:
  •  Wspaniała- Julka
  •  Kochana - Łukasz
  •  Najlepsza - Zosia K.
  • Cudowna-Nadia Sz.
  • Bardzo Troskliwa. Magda K. 
  • Wyjątkowa-Szymek B. 
  • Kochana i Cierpliwa-Tomek H.
  • Kochana- Ania
  • Wyrozumiała-Maja Mróz.
  • Najlepsza na świecie- Bartek N
  • Moja mama jest kochana-Szymon Ł.
  • Moja mama jest:  troskliwa, kochana, radosna i najlepsza na świecie. - Hania P
  • miła i kochana~Karolina Sz.
  • kochana- Maks B.
  • Kochana i troskliwa - Olek M.
  • kochana i wyjątkowa-Tomek M
  • kochana jest bardzo miła. Kacper K
  • Moja mama jest kochana -Malwina .B 
  • Moja mama jest kochana, wspaniała, troskliwa, pomocna, cudowna, najlepsza Marek Roj
  • Moja Mama jest Wesoła i troskliwa-Patrycja S.
2


3
4


5
6


7
8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz