piątek, 20 maja 2011

IX Powiatowy Konkurs Poetycki "Bez tytułu..."

Kasia nie tylko pięknie recytuje.
Ona też pisze wiersze. Jeden z nich wysłała na IX Powiatowy Konkurs Poetycki zorganizowany przez Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie i zajęła 2 miejsce w kategorii klas 1-3.
Oto on:

 
Moja rodzina.

Moja rodzina jest super!
Mama jest najlepsza na świecie
drugiej takiej nie znajdziecie!
Tata to jest taki ktoś
co pomysłów ma tysiące.
Mój braciszek matematyk
szóstki same ciągle ma!
Babcia super jest kucharką
i pierogów robi stos!
Dziadek wielki pracuś
ciągle coś w ogrodzie grabi.
No a teraz ja- dziewczynka Katarzynka!
Kocham wszystkich bardzo mocno
i szczęśliwą jestem siostrą,
wnusią i córusią!
Mam jednego przyjaciela
co zębami na mnie kłapie
ale ja go bardzo lubię
bo to mój czworonóg Kubuś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz