środa, 27 kwietnia 2011

Piosenka kijanki.

Wróciłam do pracy i zaczyna się ruch. Część dzieci stwierdziła, że nareszcie będzie jakieś zadanie ;)  No to jest: trzeba nauczyć się tekstu "Piosenki kijanki". Melodię wyćwiczymy w szkole.

 Jak miło płynąć w dal,
szybować pośród fal,
choć nie mam żabich łap, 
ogonkiem chlapu chlap! 

Oj, co to, zmieniam się!
Wyrosły nóżki dwie. 
Ogonek nie jest sam- 
dwie małe nóżki mam! 

Już cztery nóżki mam 
i skaczę tu i tam, 
po brzegu hop i siup, 
a czasem w wodę chlup! 

Ogonek zniknął gdzieś, 
zgubiłam go i cześć!
Już nie chcę w wodzie tkwić. 
Ja wolę żabką być!






3 komentarze:

  1. Witam. szukam tej piosenki już od dłuższego czasu. Gdzie znajdę melodię do tego tekstu??

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. szukam melodii do tej piosenki. Gdzie mam jej szukać ?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam to na płycie "Wesołej Szkoły", a w necie znalazłam tutaj: http://chomikuj.pl/kwiatuszek18s/Muzyka+dla+dzieci/Muzyka+dla+smyka

    OdpowiedzUsuń